annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal op Orange TV?

Topic gestart op: 22-02-18 14h49

Antwoorden: 21 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

Belgisch voetbal op Orange TV?

Is er eventueel al zicht op een toekomst met Belgisch voetbal op Orange TV?

Alvast bedankt!

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
a148146
Leidende verkenner

Wiebelgiqche hier een klein bedrag betaald kan er aan denken een abonnement te nemen bij Scarlet voor 39,00€+9,95 het Belgische voetbal. 48.95€ Voor mij is het bijna onbetaalbaar 2 opperators te nemen en ik weet niet of dit ook mogelijk is. Maar gezinnen hebben tegenwoordig toch geld genoeg dus die zien niet op 20€.

a148146
Leidende verkenner

Ik Denk dat orange ons best voetbal kan aanbieden; dit is eerder een; niet wil; Erlen dan kunnen. als ik of kapitein haak voetbal wil zien dan betaald hij daar toch normaal voor dacht ik. dus waar Orange die beelden dan haald joeven zij niet te zeggen want er zijn legale oplossingen voor. Als mijn beeldprobleem hier zo blijfd ben ik toch terug weg eb neem ik zeker geen 2 operators of IP TV.

Chiquita
Aspirant genezer

Blijkbaar is ELEVEN SPORTS de hoogste bieder voor de voetbalrechten van het Belgische voetbal.
Ben eens benieuwd wat dit gaat geven voor Orange klanten moesten zij het effectief binnen halen 🙂

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Blijkbaar is ELEVEN SPORTS de hoogste bieder voor de voetbalrechten van het Belgische voetbal.
Ben eens benieuwd wat dit gaat geven voor Orange klanten moesten zij het effectief binnen halen 🙂

Ugh @Chiquita,

Orange klanten zullen jammer genoeg geen gratis toegang krijgen voor Belgisch voetbal op Eleven Sports. Maar, Eleven zal waarschijnlijk een app onthullen waar je Belgisch voetbal kan kijken, daarna kan je het beeld op je SmarTV casten via je Chromecast.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Mario2
Rekruut scout

Spannend zou echt leuk zijn moest orange het aanbieden.

Leden met de meeste pluimen