annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal op Orange TV?

Topic gestart op: 22-02-18 14h49

Antwoorden: 21 antwoorden

Manu
Veteraan verkenner

Belgisch voetbal op Orange TV?

Is er eventueel al zicht op een toekomst met Belgisch voetbal op Orange TV?

Alvast bedankt!

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Zoals de kaarten er nu voor liggen, zouden het Orange en Proximus zijn die het voetbal aanbieden. Blijkbaar gaan de onderhandelingen met Telenet stroef.

Bron: Nieuwsblad.be

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

Dat ze maar ver weg blijven, want dat zijn net de dingen die het duurder maken.

Is ook logisch wat ze betalen aan eleven sports kunnen ze nooit uithalen door verkoop van de kijkers die het willen, bijgevolg mensen waar het geen moer intresseerd betalen toch mee.

Chiquita
Aspirant genezer

- Mijn verzekering wordt ook duurder, nochthans heb ik geen stormschade.
- 80% van de zenders interesseren mij geen moer, dus waarom betaal ik daarvoor ?

Als iedereen zo zou denken, het zou een "mooie" wereld zijn.
De hele sociale zekerheid van Belgie is op dat principe gebouwd en als iedereen daar aan mee helpt is dat een prachtig iets.

Maar geen nood, het blijft weg hoor (maar dat orange op termijn niet duurder wordt kan ik niet beloven 🙂 )

 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Net zoals bij Telenet en Proximus zou een betalende "optie" Belgisch voetbal (naast het gratis) Eleven Sports zeker wel een meerwaarde bieden.

Bij Telenet heb je Play Sports, maar dat extra pakket geeft ook Nederlands, Engels enz voetbal. Bij Proximus All sports (met o.m. Spaans voetbal).

Als Orange (via Eleven Sports) een klein pakket "uitsluitend" Belgisch voetbal (rond 11 euro of zo) zou aanbieden, dan zou dat zeker een hoop nieuwe klanten over de streep kunnen halen, die nu juist vanwege dat Belgisch voetbal bij de andere twee providers blijven.

Voor de mensen die geen interesse hebben in voetbal, zou dat dus helemaal niks veranderen qua prijs enz.

Tenslotte zal - als de Vlaamse netflix wordt ingevoerd - die optie er "tegen betaling" ook komen bij elke provider, dus waarom ook niet een klein voetbalpakket.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen