annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belgisch voetbal streamen - promo

Topic gestart op: 01-04-21 17h01

Antwoorden: 3 antwoorden

LianaA
Orange-expert
Orange-expert

Belgisch voetbal streamen - promo

“Als het van de Pro League afhangt, zit er tijdens de play-offs opnieuw publiek in het stadion. “ zegt Stijn Van Bever.

Nu weten wij hier niet wat er gaat beslist worden  maar ik heb alvast geweldig nieuws voor Belgische voetbalfans om zeker geen enkele play-offs match te moeten missen.

Als Orange klant kan je 1 maand gratis Pro League streamen via Eleven, dus wacht niet langer en registreer je nu hier!

Een fijne dag allemaal!

Liana

PS  : je hebt nog tijd tot 30.04

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
JanVC
Ervaren verkenner

Top, om dit eens uit te testen en kijken of het nuttig is.

maar wat na die maand, kan je dan terug uitschrijven of word dit automatisch verlengd en hoelang moet je dan dit abonnement aanhouden?

0 pluimen
LianaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo Jan,

Je activeert het abonnement met de promocode en kan vanaf dan op elk moment uitschrijven. Je eerste maandelijkse factuur is 0euro. Er is geen minimumduur verbonden aan het abonnement.

We hebben trouwens net beslist om de promo nog iets langer te laten gelden, tot 20 mei voor de late beslissers.

Je feedback is altijd welkom :)!

mvg

Liana 

Promo 1 maand gratis: aanbod geldig tot en met 20/05/2021, voor elke Orange-klant die een promotiecode via e-mail/SMS heeft ontvangen. De actie is van toepassing op elke bestelling van een maandelijkse International Pass, maandelijkse Pro League Pass of maandelijkse All Access Pass die online wordt geactiveerd op elevensports.be met de ontvangen promo code in het daarvoor bestemde veld. Je abonnementsbedrag voor je eerste maandelijkse factuur is 0 €. De gratis actie van 1 maand gratis kan niet worden gecombineerd met andere acties.

0 pluimen
JanVC
Ervaren verkenner

Tof LianaA, lijkt me inderdaad een mooi aanbod, ik ga dit zeker proberen, alleen weet ik nog niet of dit iets definitief zal zijn, gezien we nogal veel buitenhuis zijn.

Bedankt voor je snelle antwoord, een fijne dag nog en hou je gezond en wel. grtn, Jan

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen