Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-19 19h25
Antwoorden: 8 antwoorden
Mijn partner zou wensen overstappen naar Orange voor het volledige pakket (vaste tel, gsm, internet en digitale TV).
Hij is nu momenteel klant bij Telenet en daar maakt hij regelmatig gebruik van hun app yello-tv om toch op de baan of op reis wat tv te kunnen kijken en eventueel de digicorder te programmeren/raadplegen.
Bestaat zoiets gelijkaardigs bij Orange?
Misschien een aanvullende tip & txt:
Neem 'ns een kijkje op: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-zenders?zip=1000 . Als je even naar beneden scrolt, dan kom je 'Ontdek alle beschikbare kanalen en erop klikken.
Eens de nieuwe link open, kan je de postcode intypen en dan kan je kijken welke zenders in die regio beschikbaar is. Je kan dit als test doen, één in VL en één in Wallonië.
Veel plezier ermee 🙂
Of het helemaal hetzelfde is, dat denk ik niet, maar het is toch gelijkaardig.
Ik zou zeggen; lees dit eens en trek zelf uw besluit.
Bedankt voor snelle reactie! Pluimke erbij voor je dus!
Is inderdaad niet hetzelfde want enkel via smartphone/tablet terwijl die y€llo ook via laptop kan.
Ook heel wat minder kanalen te bekijken zoals oa geen vrt vtm canvas maar dan wel veel "troep-kanalen".
Jammer maar misschien een ideetje voor range voor de toekomst nu de focus zich toch verschuift naar de kabelknippende menigte?
Bedankt voor het pluimke
Wel ja, je kunt die suggestie eens maken, open een nieuw topic met een gepaste titel en plaats uw suggestie.
Het zou zo maar eens moeten lukken, kwaad kan het alleszins niet
BTW, de app van Telenet is ook enkel voor smartfoon en tablet; op de laptop of PC is het een website, niet hetzelfde dus.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |