annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bug Orange tv gids?

Topic gestart op: 06-06-20 09h10

Antwoorden: 2 antwoorden

Jb1987
Aspirant verkenner

Bug Orange tv gids?

Sinds een tijdje ondervinden wij problemen met de Orange tv-gids en de opnames.

Gisteren bv speelde op VTM Spider-Man: homecoming. In de Orange tv-gids stond echter dat bad **bleep** speelde (deze speelde vorige week geloof ik). Ik wou Spider-Man opnemen dus had ik het geprogrammeerd. Maar omdat bad **bleep** minder lang duurt dan Spider-Man, is niet alles van Spider-Man opgenomen.

Bij Temptation island begon de opname ook veel te vroeg en stopte het ook vroeger. Hierdoor was dus niet alles opgenomen.

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Jb1987  het is een algememeen probleem :

 

 

 

 

 

 
Grote Wijze

Ugh iedereen,

De bug van 2019 werd ondertussen al opgelost. Maar er werd recent opnieuw een incident geopend bij de technische ivm de tv-gids. Maar aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer service stam of het webcare-tribe ! Stuur hen zeker voorbeelden van programma's, zenders en het uur van de gewenste programma.

Totem is er voor je ! 

Totem

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jb1987  blijkbaar is er ergens een probleem in de programmering van de tv gids. Hierdoor beginnen programma's later of sommige weer wat eerder of er is totaal iets anders aan de gang. Het porbleem doet zich echter niet enkel voor bij Orange maar ook in de TV gids bij Telenet en daar lopen ook de opnames niet correct. Nu weet ik niet waar dit geheel aan ligt maar vermoedelijk ligt het probleem aan de tv gids makers daar waar deze ge-update wordt.Denk dat dit niet tijdig gebeurd waardoor deze fouten ontstaan. Je kan tijdelijk je programma instellen om eerder op te nemen en later te beindigen zodat je alles kan opnemen. Zoek ook eens hier op de Tribe met behulp van de zoekbalk want dan ga je zien dat er meerdere hetzelfde probleem hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen