Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-23 20h09
Antwoorden: 1 antwoord
Beste Orange Tribe-dame/-heer
Ik probeer het maar hier, aangezien jullie klantendienst telefonisch geen enkele hulp was alsook vlakaf weigerde om mij via e-mail op de hoogte te houden van dit technische probleem, dat niet alleen irritant is, maar ook nog eens al een goede twee jaar bij verschillende gebruikers bestaat. (ergens anders op dit forum, staat hier ook al een vraag over, uiteraard zonder permanente oplossing)
//
//
Ik ben niet te spreken over het feit dat de klantendienst niet alleen onprofessioneel is, maar ook boertig en potdoof.
__ ik kan het ook heel moeilijk vatten hoe Orange van die coole, hoopgevende, nieuwe operator in België (ik was dolenthousiast toen Orange begin 2017 naar België kwam) uiteindelijk is uitgegroeid tot een even zwak en egoïstisch bedrijf als Telenet.
Ik bedoel, kijk maar naar de Orange TV-applicatie, die ook al járen vól bugs zit en ook zó'n ongelofelijk gebruiksónvriendelijk UX/UI-design heeft van iemand die niet beseft dat swiping up en swiping down om je programma te veranderen een probleem geeft als je gewoon even je Android-balk, die bovenaan je scherm zit, even naar beneden wilt slepen - oops, programma gewijzigd, per ongeluk... De klantendienst claimde ook keer op keer dat de app "veilig en stabiel" was, ook al kreeg die tussen 2019 en 2021 of 2022 - ik heb jullie toen tevergeefs ge-e-maild... - geen énkele security patch of andere update. Dat is niet veilig en ook niet stabiel, beste tech girls/guys...
//
Graag een oplossing, want als de tv-avond elke keer op deze manier wordt verpest, en langer gemaakt, is het niet nuttig meer voor ons om nog een internet- en televisieabonnement te hebben bij Orange. Dan gaan we wel naar Proximus. Daar hebben ze dat probleem niet.
😞
Kijk, deze oplossingen allemaal geprobeerd, maar tevergeefs, en het blijkt inderdaad een bug (systeemfout, slechte code) van Orange te zijn...
-->> https://community.orange.be/t5/Tv/Ondertiteling-probleem/m-p/107769
//
PS Heb je al gespot dat die post al twee jaar oud is en nog steeds geen echte antwoorden bevat, maar alleen tijdelijke via-via-oplossingen alsook dat die wel gewoon netjes door Orange als ''OPGELOST' werd gemarkeeerd? - Niet liegen, he, Orange...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |