annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CI+ kaartjes bij Orange

Topic gestart op: 14-11-21 13h36

Antwoorden: 12 antwoorden

Beeldbuisje
Gewaardeerd verkenner

CI+ kaartjes bij Orange

Wegens al jaren erg goede ervaringen met Orange GSM, kijk ik al eens om het hoekje om met internet, tv en vaste lijn ook van Telenet naar Orange te gaan.

Ik ben er ooit in geslaagd om in zo'n all-in-one pakket van Telenet de digicorder uit te wippen en op alle tv's hier in huis gebruik ik CI+ modules. Geeft stukken meer comfort en gebruiksgemak en in het Telenet verhaal is dat nog eens het goedkoopste dat er bestaan heeft. Dat nemen ze me op de Liersesteenweg in Mechelen erg kwalijk als ik al die publiciteit daarrond zie die ik krijg.

Toch zou ik graag een all-in-one bij Orange willen, maar de CI+ kaartjes zij voor mij een must. Ik weet dat je ze kan activeren op een Telenet klant en ze zelf dan gebruiken, maar daar heb ik slechte ervaringen mee uit het verleden.
Het compacte signaal is een no-go vanwege de slechte beeldkwaliteit van SD. Dat is op een 65" televisie niet te doen.
Er is sprake van geweest dat die CI+ bij Orange ook ging ingevoerd worden. Hoe ver staan ze daarmee, weet iemand dat?

tnx

Jef.

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Beeldbuisje
Gewaardeerd verkenner

Ik zal het inderdaad van tijd tot tijd opvolgen, maar helaas hebben ze aan mij dan geen extra klant als die CI+ niet op de agenda staat.

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Hoe heb je slechte ervaringen met de CI van Telenet? Ik gebruik ook een CI-kaartje van Telenet terwijl ik bij Orange zit, werkt perfect. Ik kan opnames doen, tv kijken, pauzeren...

Lubens69
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Dus enkel internet nemen bij orange is voldoende om de ci kaartjes van Telenet verder te gebruiken? 

 

Ik wil namelijk overschakelen van Telenet naar orange mits ik op de extra tv's kan blijven kijken.

 

Mvg, 

Peter

0 pluimen
Gino123456
Ervaren verkenner

Ik kan je de tv vlaanderen app aanbevelen werkt samen met orange je betaald 10 of 15 euro per maand voor en kan op 5 toestellen te gelijk gebruikt worden. 

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/

0 pluimen
Beeldbuisje
Gewaardeerd verkenner

Klopt niet volledig. Telenet gaat jouw kaartjes uitschakelen. In dat geval zal je jouw kaartjes moeten activeren op een actieve Telenet abonnee.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen