annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CI+ kaartjes bij Orange

Topic gestart op: 14-11-21 13h36

Antwoorden: 12 antwoorden

Beeldbuisje
Gewaardeerd verkenner

CI+ kaartjes bij Orange

Wegens al jaren erg goede ervaringen met Orange GSM, kijk ik al eens om het hoekje om met internet, tv en vaste lijn ook van Telenet naar Orange te gaan.

Ik ben er ooit in geslaagd om in zo'n all-in-one pakket van Telenet de digicorder uit te wippen en op alle tv's hier in huis gebruik ik CI+ modules. Geeft stukken meer comfort en gebruiksgemak en in het Telenet verhaal is dat nog eens het goedkoopste dat er bestaan heeft. Dat nemen ze me op de Liersesteenweg in Mechelen erg kwalijk als ik al die publiciteit daarrond zie die ik krijg.

Toch zou ik graag een all-in-one bij Orange willen, maar de CI+ kaartjes zij voor mij een must. Ik weet dat je ze kan activeren op een Telenet klant en ze zelf dan gebruiken, maar daar heb ik slechte ervaringen mee uit het verleden.
Het compacte signaal is een no-go vanwege de slechte beeldkwaliteit van SD. Dat is op een 65" televisie niet te doen.
Er is sprake van geweest dat die CI+ bij Orange ook ging ingevoerd worden. Hoe ver staan ze daarmee, weet iemand dat?

tnx

Jef.

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Jeroewn
Leidende verkenner

Klopt.

Beeldbuisje
Gewaardeerd verkenner

Ik heb slechte ervaringen met de kaartjes te activeren op een andere Telenet klant.

Het probleem was toen dat die persoon plots zijn abonnement stopzette en ik had out of the blue niks meer op die kaartjes.

De kaartjes die ik nu bezit en op mijn eigen naam staan werken natuurlijk prima, daarom dat ze een must zijn.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Beeldbuisje 

Dan gaan ze je toch teleur stellen aangezien Orange dit niet in zijn aanbod heeft. Wat er wel nieuw is in het aanbod is dat de Orange tv plus app erbij gekomen is. Met die app heb je dan een beperkt aantal zenders waar je heen kan kijken en is beschikbaar via pc en smartphone en tablet. Met een chrome cast kan je dan streamen van je apparaat naar de tv om op die manier tv te kijken.

Moest je dat niet bevallen zal het niks anders zijn dan de digicorder die je kan bestellen. Dat is dus dan op de oude manier tv kijken.

Of dat er iets gelijkaardigs komt bij Orange hebben wij ook geen idee van. Daarvoor raad ik je aan om toch de site en de Tribe in de gaten te houden als er een aankondiging komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen