annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

D101 foutmelding

Topic gestart op: 13-11-20 23h00

Antwoorden: 3 antwoorden

Chribeth
Aspirant verkenner

D101 foutmelding

Hoi, vandaag een 2de decoder geinstalleerd en opgestart maar blijf de foutmelding krijgen, gecodeerde zenders... iemand raad?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Chribeth  je decoder zal niet geactiveerd zijn om het beter te begrijpen je hebt geen toegang tot de zenders. Hiervoor moet je de klantendienst bellen 5000 of een bericht doen via Facebook Messenger , het Wegcare team , en het door geven. Dan zal er een dossier aangemaakt worden en dan gaan ze dit technisch oplossen. Als je stuurt via Messenger zal Orange je zelf terug bellen of berichten op Messenger  als het is opgelost , als je telefonisch contact opneemt zullen ze ook erna contact met je opnemen. Hoe lang je moet wachten durf ik niet te zeggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chribeth
Aspirant verkenner

Is er eigenlijk een e-mail-adres waar we naartoe kunnen sturen? Vandaag gebeld naar 5000 en waar werd me gezegd dat de nieuwe decoder nog niet geactiveerd is, die persoon zou me doorverbinden met de dienst activatie maar daar nam niemand op, vermoedelijl omdat’t weekend is...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chribeth  je kan enkel bellen of via Messenger gaan als je een facebook account hebt of Twitter. Email is al lang niet meer bij Orange en hadden gevraagd of dit terug kwam maar het antwoord was nee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen