annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DAZN - Niet langer aangeboden in ons TV-pakket

Topic gestart op: 16-07-24 10h27

Antwoorden: 19 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

DAZN - Niet langer aangeboden in ons TV-pakket

Ugh aan iedereen!

 

Vanaf 16.07 bieden we geen DAZN-kanalen meer aan in ons tv-aanbod.

Omdat onze overeenkomst met DAZN/Eleven is afgelopen, hebben we moeten stoppen met het uitzenden van deze kanalen.

Dit betekent dat de kanalen DAZN Eleven 1, DAZN Eleven 2 en DAZN Eleven 3 niet langer beschikbaar zullen zijn in ons tv-pakket.

 

Goed om te weten:

De Jupiler Pro League wordt niet beïnvloed, omdat deze via Orange Voetbal wordt aangeboden

Totem zorgt voor zijn Stam!

Totem

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Andres4
Gewaardeerd verkenner

Even een vraagje. Kunt u ook alle matchen van challenger pro league volgen via de football pack? Vroeger kon ik deze allemaal volgen op telenet maar door mijn overstap en het zakken van zulte waregem zoek ik een manier om hun matchen ook overal op tv te kunnen volgen.

Iemand enig idee of ze alle matchen tonen of enkel hun keuze maken?

0 pluimen
kevunster
Veteraan verkenner

Ja. Dit kan. Maar Pro League heeft voorrang bij meerdere matches. Abonneren rechtstreeks via DAZN is de enige (en duurdere) oplossing. 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Eén van de redenen waarom Orange is gestopt en niet het contract met Dazn heeft verlengd is; natuurlijk GELD. Eleven is over genomen door Dazn en sinds de nieuwe overeenkomst is, meer betalen.

Bij bijna alle andere providers ging het abonnementsgeld met 2 euro omhoog. Orange heeft natuurlijk het volste recht om Dazn zenders te stoppen en niet meer te betalen. 

Als je het Europees voetbal wil kijken op Dazn1,2 en 3 wilt kijken, dan kan je tussen;

* Dazn website (25 euro/maand met JPL) of TV Vlaanderen (kost 15 euro/maand). 

https://www.dazn.com/nl-BE/home

https://www.tv-vlaanderen.be/

Feit is: Dazn is serieus duurder geworden!

Netteke10
Aspirant verkenner

.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is dit alles wat je kan posten, @Netteke10 Lege of nietszeggende berichten ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen