annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DAZN - Niet langer aangeboden in ons TV-pakket

Topic gestart op: 16-07-24 10h27

Antwoorden: 19 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

DAZN - Niet langer aangeboden in ons TV-pakket

Ugh aan iedereen!

Vanaf 16.07 bieden we geen DAZN-kanalen meer aan in ons tv-aanbod.

Omdat onze overeenkomst met DAZN/Eleven is afgelopen, hebben we moeten stoppen met het uitzenden van deze kanalen.

Dit betekent dat de kanalen DAZN Eleven 1, DAZN Eleven 2 en DAZN Eleven 3 niet langer beschikbaar zullen zijn in ons tv-pakket.

Goed om te weten:

De Jupiler Pro League wordt niet beïnvloed, omdat deze via Orange Voetbal wordt aangeboden

Totem zorgt voor zijn Stam!

Totem

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Steven_orange
Gewaardeerd verkenner

Jammer,

Dat was nu eens één van de weinig redenen waarom we nog Orange tv hadden...

Dus orange velengd de overeenkomst met ElevenSports noet meer, maar ik veronderstel niet dat de abonnementskosten zullen dalen...

Alweer een klant minder.

0 pluimen
Waelvis
Gewaardeerd verkenner

Wil dit dan ook zeggen dat de 10,99€ die we maandelijks moesten betalen zal wegvallen? 
Of toch tenminste gehalveerd wordt in prijs?

Want evenveel blijven betalen voor 1/4 van het aanbod heb ik echt geen zin in. Dan ga ik wel op zoek naar alternatieve manieren om naar voetbal te kunnen kijken. 

0 pluimen
kevunster
Veteraan verkenner

De weggevallen DAZN zenders zaten in het basisaanbod en waren GEEN onderdeel van Orange Football. 🙂

kevunster
Veteraan verkenner

Oef! Net op tijd gewoon via DAZN geabonneerd dan. Wel een gemis, de enige echte basis van deftige sport die Orange nog aanbied is Franstalige. 

0 pluimen
Paasvaes
Aspirant verkenner

Beste,

Dus geen buitenlands voetbal meer? Geen Bundesliga, La Liga en Ligue 1? 😱 Of zullen deze worden aangeboden op de betaalzenders van DAZN? Enkel betalen voor de JPL zie ik niet echt zitten…

mvg

Leden met de meeste pluimen