annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Rode Duivels EK begint : wanneer kan ik eindelijk Orange TV+Geluid naar m'n projector streamen ??

Topic gestart op: 12-06-21 18h46

Antwoorden: 3 antwoorden

YvesK
Gewaardeerd verkenner

De Rode Duivels EK begint : wanneer kan ik eindelijk Orange TV+Geluid naar m'n projector streamen ??

Nog steeds geen Orange PC app zag ik in een vorige topig die al een paar jaar is uitgesmeerd, mensen markeerden die als opgelost, maar is inderdaad nog niet opgelost, klanten blijven er naar vragen.

Is toch onhandig om van een telefoon beeld te swipen naar een projector om de Rode Duivels op bioscoopscherm te spelen en waarschijnlijk is er zelfs geen geluid dan...

Ik heb geen zin om voor een 2e decoder in mijn slaapkamer te betalen en die evt vast te maken aan mijn projector. Een maat werkt bij Telenet en zegt koop een kabel van pakweg 10 meter en zet zo je decoder in je slaapkamer als ze matchen spelen.

Lijkt allemaal omslachtig, lukt dit echt niet beeld & geluid van je Orange telefoon app te streamen naar een projector met bluetooth ? Is waarschijnlijk beveiligd met die copyright toestanden en beeld zou waarschijnlijk constant blijven haperen of blokkerig zijn. Ik heb ook chromecast in mijn projector ingebouwd.

Met een PC app zoals Yello-TV die ik vroeger had was dit wel mogelijk om beeld en geluid van mijn laptop te streamen als ik mij goed herinner...

 

 

 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
luukske
Ervaren verkenner

Wifi zou inderdaad wel moeten lukken. 5GHz heeft dan wel meer kanalen beschikbaar, ten opzichte van de 2.4GHz, maar door de veel hogere frequentie is het bereik meestal wel minder dan bij 2.4GHz. En zowiezo een access point dicht bij de buitengevel zetten, zodat het signaal niet door bijvoorbeeld 3 muren hoeft te gaan om tot bij de projector te geraken (en omgekeerd, want wifi werkt in twee richtingen).

Het beste is inderdaad een kabel (maar natuurlijk niet het handigste). 

luukske
Ervaren verkenner

Nee, met bluetooth gaat dat nooit werken. Dat heeft gewoon de nodige bandbreedte niet.

Als je projector een USB aansluiting heeft, dan kun je werken met een dongle om de signalen van een app naar de projector te krijgen. Zonder app gaat dit helaas alleen lukken met een lange kabel.

0 pluimen
YvesK
Gewaardeerd verkenner

Wel de projector heeft wifi en Chromecast ingebouwd, ik kan via een app airscreen wel het beeld streamen en geluid via bluetooth naar mijn 5.1 surround. Maar beeld in 720p en 1080p gaan toch niet zo vlot op 5GHZ. Op mijn projector zit YouTube ingebouwd en dit gaat wel vlot. Denk dat ik idd zal kijken voor een lange kabel tot mijn slaapkamer van een meter of 8, want toch liefst hoge beeldkwaliteit en vlot 😁

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen