annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder CEC problemen

Topic gestart op: 19-02-21 18h19

Antwoorden: 8 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Decoder CEC problemen

Hallo allemaal,

sinds een dikke week mijn overstap gemaakt van Telenet naar Orange met het Love Trio Pack.

Internet en en GSM abbonement werkt naar behoren, juist de tv decoder heeft hele rare streken wanneer ik CEC activeer. Namelijk vannacht begon de TV ineens te spelen zonder aanleiding. Ik vermoed dat de decoder een update aan het doen was en daardoor uit slaapstand is gekomen, waardoor de TV ook uit slaapstand is gekomen.

Iemand die dit ook al heeft meegemaakt? 

Mijn setup is als volgt: LG TV, decoder orange + JBL Bar 2.0

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991

Ben ook net met alles Orange. Heb ook CEC aangezet maar geen problemen ondervonden. Heb tv , decoder en een Sonos soundbar. De Sonos is wel met met een optische kabel aan de tv gekoppeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Niki1991
Veteraan verkenner

@patrick2 

Bij mij is mijn JBL soundbar verbonden met de ARC HDMI poort van de tv. Sinds ik CEC heb uitgeschakeld op de Orange decoder geen problemen meer, moet nu wel de TV en decoder afzonderlijk aan -en uitzetten maar dat kan dus ook met de afstandsbediening van Orange.

Ik vind het toch een vreemd fenomeen aangezien ik dit nooit eerder heb ervaren met de Telenet TV Box.

 

Voor de rest zeer tevreden van het Love Trio pakket. Ik snap de vele negatieve commentaren niet als ik eens scroll door de facebookpagina. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Mijn Sonos installatie zit er tussen met een optische kabel naar de tv. CEC geactiveerd en heb geen enkel probleem moet ik zeggen. Ben er zeer tevreden van dat alles goed werkt heb enkel één dingetje wat ze nu nog recht zetten en dat is mijn Telemeter die werkt nog niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb geen facebook, dat vereenvoudigt een en ander 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen