Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-20 15h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is al enige maanden aan de gang:
Als ik gewoon thuis ben, en wanneer de decoder en tv opstaan en gebruik maakt van de app (al is het maar om daar even nr de programmagids te kijken) bevriest het beeld, terwijl het geluid gewoon verder gaat. Enige oplossing die ik vond is de decoder even afzetten door de voeding uit te trekken, en weer inschakelen. Na reboot decoder werkt alles terug. (behalve gebruik met de app) .De app verwijderen, terug installeren en weer activeren lost niks op.
Is dit teken dat de decoder een probleem heeft, of is er iets anders fout? Decoder is ongeveer 4 j oud.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Law en @Robbel2005
dat kunnen software issues zijn ja. Je kan altijd zien of dat er een software update beschikbaar is van de decoder. Weet niet of dit probleem al lang is of dat je na een bepaalde handeling dit in eens voor kreeg.
Je kan altijd de klantendienst contacteren en vragen achter een nieuwe decoder. Je zal dan een afspraak dienen te maken met een technieker die langs komt om een decoder te plaatsen.
Heb je al een fact restore geprobeerd?
Let wel dat je je telefoon terug moet koppelen aan je decoder.
Normaal kan je kiezen voor een reset zonder verlies van opnames.
Decoder hersteld naar fabrieksinstellingen met behoud van opnames.
Kan na afloop gewoon weer tv kanalen zoeken, en alles werkt normaal zoals voorheen daarna.
App verwijderd van telefoon, en opnieuw geinstalleerd.
Opnieuw koppeling uitgevoerd, wizard op telefoon gevolgd. De zenders verschijnen opnieuw in de app.
Tijdens het koppelen blijft op tv staan terwijl het geluid blijft gaan: Je koppelingscode, Voer volgende code in (alhoewel dit al gebeurd is) Alles is geblokkeerd op de gewone afstandsbediening. Kan niet uit menu , noch tv kijken.
Na 5 minuutjes ongeveer reboot de decoder vanzelf.
De app is nog steeds actief: alles is terug geblokkeerd op normale afstandsbediening.
Ik sluit op smartphone de app, ondertusssen is de decoder weer opnieuw uit zichzelf gereboot.
Nu werkt alles opnieuw met de normale afstandsbediening.
Probleem is dus niet opgelost hiermee...
Heb jij een idee?
Vermoedelijk software issue en nieuwe decoder nodig 😊.
@Law en @Robbel2005
dat kunnen software issues zijn ja. Je kan altijd zien of dat er een software update beschikbaar is van de decoder. Weet niet of dit probleem al lang is of dat je na een bepaalde handeling dit in eens voor kreeg.
Je kan altijd de klantendienst contacteren en vragen achter een nieuwe decoder. Je zal dan een afspraak dienen te maken met een technieker die langs komt om een decoder te plaatsen.