Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-20 15h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is al enige maanden aan de gang:
Als ik gewoon thuis ben, en wanneer de decoder en tv opstaan en gebruik maakt van de app (al is het maar om daar even nr de programmagids te kijken) bevriest het beeld, terwijl het geluid gewoon verder gaat. Enige oplossing die ik vond is de decoder even afzetten door de voeding uit te trekken, en weer inschakelen. Na reboot decoder werkt alles terug. (behalve gebruik met de app) .De app verwijderen, terug installeren en weer activeren lost niks op.
Is dit teken dat de decoder een probleem heeft, of is er iets anders fout? Decoder is ongeveer 4 j oud.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Law en @Robbel2005
dat kunnen software issues zijn ja. Je kan altijd zien of dat er een software update beschikbaar is van de decoder. Weet niet of dit probleem al lang is of dat je na een bepaalde handeling dit in eens voor kreeg.
Je kan altijd de klantendienst contacteren en vragen achter een nieuwe decoder. Je zal dan een afspraak dienen te maken met een technieker die langs komt om een decoder te plaatsen.
Als ik laat zoeken naar decoder update, wordt er geen update gevonden...
Zal klantendienst eens contacteren. Neem aan dat je bij verwisselen decoder je opnames kwijt bent?
Dan best even wachten tot we alles bekeken hebben van de eindejaarsweken!
Volgens mij is het begonnen na de app als afstandsbediening voor de tv te willen gebruiken, wat ik voorheen niet deed.
Zijn de decoders die men nu plaatst nog dezelfde als 4 j geleden?
@Robbel2005 ja dat klopt dat is belangrijk te weten. Bij omruiling zijn je opnames weg dus die kan je dan het beste eerst bekijken.