annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 09-02-18 14h52

Antwoorden: 143 antwoorden

thomasvdh
Ervaren verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?

loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.

soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op  de afstandbediening. 

soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn. 

al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.

bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is) 

technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.

gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.

kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MTY007
Veteraan verkenner

hello

nieuw decoder met serie  nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange  is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

143 ANTWOORDEN 143
TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik overweeg heel erg sterk om ondanks het prijsverschil terug contact op te nemen met Telenet. Want zelfs na herhaaldelijke vervangingen van de modems blijft het probleem bestaan. De software is van bedenkelijke kwaliteit om het systeem draaiende te houden, want in deze topic heb ik het nog niet gehad over het drastisch teruglopen van mijn surfsnelheid tot maar 2 mb/s ....en ik herhaal.....men biet iets goedkoper aan maar dr kwaliteit laat veel te wensen over ..helaas 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@TwonickyII

Ik vind het zeer jammer te horen dat je zulke slechte ervaringen hebt en dat er niets aan verholpen wordt /kan worden.

Ik begrijp natuurlijk dat je in die omstandigheden terug gaat naar Telenet, ondanks dat het gras niet echt groener is in de andere wei.

BTW, die lage snelheid, is dat bekabeld of WiFi? En staat uw decoder toevallig in een kast waardoor er een loeling/ventialtieprobleem zou kunnen zijn?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste Cdt24801,
Als het op computerkennis aankomt ben ik zeker geen leek, ik weet ook wel dat surfen via een wifi signaal altijd trager gaat dan via een utp kabel, wat in mijn geval zo is. Door mijn hobby heb ik internet via de kabel nodig, dus een zuivere verbinding en gegarandeerde snelheid. Mijn decoder staat niet in een kast en voor het gebruik van wifi op tablet en telefoon is het signaal sterk genoeg , zelfs als ik twee iPad en twee iPhone heb aanliggen die tegelijk surfen. Ik hoef dus geen powerliners die het Wifi signaal versterken. 
Trouwen bij Orange is dit te betalen, bij telenet zijn deze eerste twee gratis.....Om maar te zeggen
Ik kom van een 200 Mb/sec fibernet en begreep dus ook wel dat ik in moest inboeten in snelheid, maar dat het zo erg zou zijn....neen dat had ik niet verwacht, ik had ook storingen bij telenet, maar die vielen samen in schoolvakanties of andere verloven.....het gekende fenomeen.....Teveel gebruikers op een te beperkt fibernet.
Met argwaan ben ik wegens te duur, lees 91€ voor tv, intenrnet en free phone fibernet 200 , plus 12€ gsm bij orange overgestapt. Prijs 65 € all in.
Ik had de vele reviews gelezen en was dus op de hoogte van de problemen, maar ik dacht dat deze van tijdelijke aard zouden zijn. Maar helaaaaaaaaaas......Niets is minder waar.
Men bespaart op decoders waarvan de software niet deugd, de modems zijn verouderde modellen, die na aanpassing van het net van Telenet, wat onlangs hier is gebeurd, niet aankunnen. de decoders worden heel erg heet als ze aanstaan en vertonen meer dan eens rare kuren, u wel bekend. 
Dus vergeef me als ik zeg dat idd het gras aan de overkant veel groener is dan bij Orange. 
En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die verdomde Franse zenders die men willens nillens de strot in duwt . Op de voorbeschouwing van de geleverde zenders stond klaar en duidelijk dat RTL duitsland , Pro7 enz kon ontvangen worden, wat blijkt na installatie...Noppes....Niets van deze zenders.

Je begrijpy beste Cdt24801 dat ik heel erg teleurgesteld ben in de geleverde , beloofde , service.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@TwonickyII

Daar kan ik inderdaad niets tegen inbrengen. Ik kan enkel maar nogmaals mijn spijt uitdrukken dat je zulke negatieve ervaringen hebt. Gewoon van mens tot mens, ik werk niet voor Orange en heb ook geen aandelen hoor ...

Rest mij dan enkel om u het allerbeste te wensen en hopelijk meer geluk en plezier aan uw internet en TV beleving in de andere wei Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Lol ,

dat had ik wel begrepen dat je geen aandelen had , neen serieus nu.....ik ben nu ook niet het type dat direct zijn schip verlaat als het wat kabbelt . Ik bekijk het nog een paar maanden en dan zien we wel weer verder. Ook voor jou de beste wensen en vooral een goede gezondheid...al de rest is relatief. Mvg 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen