Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-18 14h52
Antwoorden: 143 antwoorden
Zijn er nog klanten waar regelmatig de decoder blokkeert ?
loopt regelmatig vast (2 a 3 keer in de maand ) enkel via een reset op te lossen.
soms loopt beeld vast of soms reageert hij gewoon niet meer op de afstandbediening.
soms gebeurt dit zelf wanneer hij in stand by staat waar door opnames niet gelukt zijn.
al nieuwe decoder gekregen maar nog steeds zelfde probleem.
bij de oude decoder zei de klantendienst dat er een singaal te zwak was (code geel als ik niet mis ben wat dit dan ook is)
technieker langs gestuurd. deze was blijkbaar niet op de hoogte en begreep ook niet goed wat de klantendienst hier met bedoelden.
gewoon nieuwe box zei hij maar problemen zijn er nog steeds.
kwam hiervoor van telenet hun digibox staat wel stuk verder en stabieler maar daar betaal je er dan ook genoeg voor....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hello
nieuw decoder met serie nummer die beginnen met 31........ dat zijn de nieuw decoder van orange is dat probleem opgelost,als u decoder serie nummer beginnen met 27........... dat is de probleem met de processor ,heb in totaal 4 slecht decoder met serie nummer 27......... gekregen ,nu paar weken gelen nieuw decoder met serie nummer 31......... geen probleem, meer bellen bellen bellen orange zoals ik heb dat gedaan en vraag voor en nieuw decoder die beginnen met serie nummer 31.........succes
Je bent niet de enige.
Wij zijn nog maar een half jaar geleden volledig overgegaan van telenet naar Orange.
Op zich niets mis mee, maar het valt mij gelijk op dat de digi recorder gewoon brol is.
Iedere week raakt hij wel eens vast en dan moet ik hem niet alleen uit zetten maar ook de stroom onderbreken. Door een restart is het weer een tijdje goed.
Maar vandaag hebben we de hele tijd rechts bovenin in het beeld de mededeling "even geduld aub..." en ik krijg dat niet weg. Het kan toch niet zijn dat ik de hele tijd opnieuw moet resetten?
Hello,
na zoveel maanden en na de 4 decoder orange heeft beslist dat ik mag en volledig nieuw decoder ik bedoeld 4 decoder met de serie nummer die beginnen met 27.............. heeft probleem met de processor dus heb en nieuw decoder die beginnen nu met de serie nummer 31............... en tot nu toe geen probleem meer ,u kan dat zien op u decoder onder als de serie nummer beginnen met 27 .......... dat is de oud versie ,blijven bellen dat jullie en nieuw decoder kreeg met de serie nummer 31.......... zoals ik heb dat gedaan doen en dat komen in orde veel succes.
Zelfde probleem hier. Decoder gaat niet aan of uit, opnames gaan niet door, kan volume niet aanpassen of niet zappen, enkel klank maar geen beeld,... enkel reset helpt en zelfs dat niet altijd. Soms gewoon wachten en volgende dag doet hij het weer.
Stekker uittrekken? Niet ideaal maar het werkt wel, na een poging of drie.