Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-22 16h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste ,
Voor het omwisselen van de decoder heb ik al gevonden bellen naar 5000.
Maar wat moet men selecteren voor het omwisselen en zelf installatie van de decoder ?
Of kunnen we dit zelf regelen op ons klanten account mss toekomstgericht
Mvg
@RobbyE
Je kan via de klantenzone de omschakeling aanvragen, log in via computer op orange.be, ga dan naar je klantenzone, kies mijn producten en bij TV opties toevoegen.
Je kan dan selecteren om de decoder om te wisselen naar een TV box en klik dan bevestigen.
Maar mijn buikgevoel zegt: bel naar de klantendienst hiervoor 😅! Zo ben je zeker dat er niet plots een technieker voor je deur zal staan met een nieuwe TV box (ipv opsturen via de post).
Neem aan dat als je belt dat je voor technische dienst kan kiezen. Vermoedelijk gaan hun je er mee kunnen helpen voor een afspraak met een technieker. Moest dit niet de juiste dienst zullen ze je wel door verbinden met de juiste dienst die dit voor je in orde kan maken.