annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder op camping

Topic gestart op: 29-07-20 12h57

Antwoorden: 14 antwoorden

paulzevers
Aspirant verkenner

Decoder op camping

Binnenkort gaan we 2 weken naar zee. Op de camping ligt er kabel om ofwel old skool te kijken ofwel (zoals onze buren die telenet hebben) met een CI-slot. Kunnen we daar ook 2 weken onze thuisdecoder aansluiten (zonder internetkabel dan)? 

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
ccoppens
Aspirant verkenner


@patrick2  schreef:

@ccoppens  dat heb je dan goed begrepen. Trouwens Orange heeft CL+ module die je kan nemen voor tv te kijken. Het beste is dus een chromecast en daarmee kan je dan tv kijken door middel van streaming vanaf een gsm of tablet. Op die manier is dat handig als je geen decoder kan plaatsen let daarbij wel op je kan geen opnames doen om die dan via die weg terug te kijken. Opnames kan je doen op je eerste decoder die er staat maar dan stopt het ook. Je neemt dus op een harde schijf op en die opnames kan je zien op je eerste decoder.


Kan het zijn dat je in de zin: Trouwens Orange heeft CL+ module die je kan nemen voor tv te kijken.  het woord GEEN vergeten bent of hebben ze nu wel een CL+ module

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ccoppens  inderdaad het woord GEEN ben ik vergeten. Dus Orange heeft GEEN CL+ module om daarmee tv te kijken. Sorry en goed opgelet. En officieel is het een CI+ module maar dat is een kleinigheid. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ccoppens
Aspirant verkenner

Zijn er draadloze decoders beschikbaar? Indien ja , wat zijn de ervaringen.

Ben aan het denken om over te schakelen van telenet naar orange  alleen vind ik jammer dat ik gsm abonnement moet bijnemen.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ccoppens  op dit moment heeft geen enkele provider een draadloze decoder. 

Als je er over denkt een omschakeling te doen dan moet je inderdaad je gsm abonnement erbij nemen. Dat is een voorwaarde anders heb je geen Love pakket bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Wat bedoel je met "draadloze" decoder ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen