annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder slaat vaak vast

Topic gestart op: 12-11-18 22h44

Antwoorden: 14 antwoorden

stefanvb
Ervaren verkenner

Decoder slaat vaak vast

OPGELOST

Tv box slaat 4x per week vast schijfruimte 80 procent. Staat in openkast dus genoeg ruimte ivm warmte. Ben t beu aan t worden. Binnenkort telenet maar terug nemen. Internet is ook een ramp zeker draadloos. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Movieman
Aspirant genezer

Dat de decoder regelmatig eens vast loopt is bijna part of the game aan het worden waarbij je dan ook steeds moet heropstarten = gevolg van de digitale vooruitgang zeker. Maar 4 x per week is toch wel erg veel. Wat WiFi betreft zijn er zoveel factoren die meespelen en een storende rol kunnen hebben. Een nieuw aangekocht toestel enz. hierover kan je veel info terug vinden op internet of een heropstart van je modem zelf kan nooit kwaad. Goede app. om eens alles na te gaan en waar ik zelfs mijn modem mee kan bijsturen WiFi Router Master 2018 (gratis app). Zelf werk ik voor boven met WIFI powerlines en daarbij een giga switch. Bij goedkopere providers is het altijd handig dat je zelf wat opsteekt via diverse kanalen gaat in sommige gevallen sneller dan klantendienst bellen. Laat ons hopen dat je snel een bevredigende oplossing vindt. WiFi problemen is dat wat het meeste voorkomt kan er ook van meespreken tenzij je een vaste utp-kabel kan trekken. 

stefanvb
Ervaren verkenner

Die app vindt ik toch niet terug direct.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wifimanager.wifianalyzer.wifibooster.speedtest

 

Hierboven de link naar die app. zo zal je die makkelijker terug vinden. 

Movieman
Aspirant genezer

Vind je terug in play store als je als zoekterm WiFi router master in geeft. (staat op 2). Er staat verder nog bij WiFi Booster - internet speed & wifi manager (score 4,6) een lichtblauwe app. met oranje. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen