Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-18 21h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,ik heb sinds een maand ofzo problemen om in mijn opnames te geraken.
Ik heb geprobeerd om de decoder terug naar fabrieksinstellen te zetten,maar als ik de juiste code invoer dan blokeert hij helemaal.
Is er een manier om de software terug te zeten via de usb-poort of een hard-reset uit te voeren?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,ik heb sinds een maand ofzo problemen om in mijn opnames te geraken.
Ik heb geprobeerd om de decoder terug naar fabrieksinstellen te zetten,maar als ik de juiste code invoer dan blokeert hij helemaal.
Is er een manier om de software terug te zeten via de usb-poort of een hard-reset uit te voeren?
Ugh Flowbox,
Ik help je stapsgewijs graag uit hoe je je decoder kan resetten:
➡️ Schakel de stroom uit
➡️ Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten
➡️ Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)
➡️ Laat de RESET-knop los
Totem 🦅Groet
Ugh Flowbox,
Ik help je stapsgewijs graag uit hoe je je decoder kan resetten:
➡️ Schakel de stroom uit
➡️ Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten
➡️ Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)
➡️ Laat de RESET-knop los
Totem 🦅Groet
Bedankt,ik wist niet dat het zo simpel was