Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-18 20h54
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
wij zijn sinds kort Orange klant. Eerst aantal dagen heel slecht beeld gehad, dit is nu opgelost, maar nu valt het beeld steeds weg.
heb alles al eens uitgezet en stopcontacten verwisseld, maar zonder resultaat.
kan iemand ons helpen ?
Groeten
caroline
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo
als 1 van de oplossingen van hier boven niet lukt gelieven dan contact op nemen via 5000/4/4 en kunnen we samen eens kijken aan wat het probleem juist kan liggen tv, hdmi kabel en of decorder zelf
hallo
als 1 van de oplossingen van hier boven niet lukt gelieven dan contact op nemen via 5000/4/4 en kunnen we samen eens kijken aan wat het probleem juist kan liggen tv, hdmi kabel en of decorder zelf
Als je kan eens testen met een andere HDMI kabel van TV naar decoder.
@Anonymous Ook dit hebben de gedaan, maar biedt ook geen oplossing. Ik ga morgen naar de technische dienst bellen.
Mogelijk moet er dan een technieker langs komen, of ze kunnen iets op afstand doen....
Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |