annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder

Topic gestart op: 04-01-21 19h36

Antwoorden: 5 antwoorden

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Decoder

OPGELOST

Ik kan de decoder niet meer activeren via de afstandsbediening maar enkel nog via de aan/ uitknop van de decoder zelf.

Oplossing ?

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon goedenavond.

Steek eens nieuwe batterijen in de afstandsbediening?

Reset de decoder eens. Kan je lezen bij

tips en trucs. 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/m-p/70263#M28

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon Een vriendin had hetzelfde probleem. Ze moet lang duwen op de afstandsbediening, decoder power-off, power-on.

Had beloofd om eens te gaan zien, en just in case wat batterijen klaargelegd om mee te doen.

Ze stond gisteren aan de deur en zei me dat ze het gevonden had - ze had de batterijen vervangen.

Dus wed ik er 1 pint op dat het de batterijen zijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon Een vriendin had hetzelfde probleem. Ze moet lang duwen op de afstandsbediening, decoder power-off, power-on.

Had beloofd om eens te gaan zien, en just in case wat batterijen klaargelegd om mee te doen.

Ze stond gisteren aan de deur en zei me dat ze het gevonden had - ze had de batterijen vervangen.

Dus wed ik er 1 pint op dat het de batterijen zijn

Nicovandenbon
Veteraan verkenner

Pint heb je verdiend 🙂, na corona weliswaar 😉.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Nicovandenbon  schreef:

Pint heb je verdiend 🙂, na corona weliswaar 😉.


@Nicovandenbon Met plezier hoor. 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Nicovandenbon goedenavond.

Steek eens nieuwe batterijen in de afstandsbediening?

Reset de decoder eens. Kan je lezen bij

tips en trucs. 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/m-p/70263#M28

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen