Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-24 09h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik vraag me af of ze bij Orange er om doen of niet.....
Ik verduidelijk zelf ben ik electrotechnieker en onze digibox valt soms volledig uit lampjes gaan uit dus alsof je hem uit de stekker trekt dan duurd het soms 10min tegen dat deze terug opstart. De externe voeding is het niet dit heb ik al getest door met een idem voeding deze aan te sluiten.
Nu bel ik reeds 2 maal naar orange eerste maal was er een algemene storing en konden ze niks doen. Alsof een voeding die wegvalt algemeen kan zijn.....
Dan bel je terug overdag omdat ik nu eenmaal werk overdag en moeten ze het 1 en ander overlopen voor ze een technieker sturen??
Dus in de avond terug bellen 3de maal.
En als de technieker komt en de digibox valt dan niet uit moet je de interventie betalen...
Hoe absurd ik zal vragen of de technieker met mij op de bank 4uurtjes televisie komt kijken...
Man man goed bezig orange
Klink wel normaal en logisch hé , als je een interventie laat komen en ze merken geen problemen aan hun apparatuur dan is de interventie betalend. Je moest eens weten hoeveel er zeggen dat het aan hun provider ligt en niet bij hun zelf en uiteindelijk is er toch zelf wat aan de hand. Maar goed dit is een discussie die we niet gaan voeren want dat is niet de vraag.
Bel de klantendienst of stuur een bericht via Messenger en vraag of ze je decoder omruilen. Dixiboxen heeft Orange niet het is of de tv box of de digicorder.