annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digicorder loopt meerdere kere per week vast

Topic gestart op: 30-09-20 20h04

Antwoorden: 7 antwoorden

BramN
Gewaardeerd verkenner

Digicorder loopt meerdere kere per week vast

Sinds een maand loopt onze digicorder meerdere keren per maand vast.  Hierbij kunnen we nog wel kijken naar het kanaal waar hij op dat moment vasthangt maar reageert deze niet meer op de afstandsbediening (lichtje flikkert nochtans) afleggen met de knop werkt ook niet.

Enigste oplossing is de stroom uittrekken en herstarten, maar dan duurt het een eind voordat hij terug start. (Soms meedere keren doen voor hij start)

Heb al de diagnose test gedaan en daar was alles in orde, 100% signaal.

Weet iemand hier raad mee?  Orange mag dan wel goedkoper zijn, het moet dan ook wel nog deftig werken.

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Peveer
Ervaren verkenner

Ik heb hetzelfde probleem.

meestal ontdek ik het doordat ik in de App, op iPad, geen opnames meer zichtbaar zijn.

het enige dat helpt is idd stroom weghalen en herstarten. Zonde van de opname die dan loopt. Die vervolgt wel na de herstart, maar je bent dus wel een deel kwijt.

0 pluimen
Ertan
Gewaardeerd verkenner

Hetzelfde probleem bij mij.

Beeld valt zelfs weg of is van slechte kwaliteit. Daar boven op is er een soort brandgeur waarneembaar bij de decoder.

Deze week al minstens 4 keer gebeld naar de klantendienst, maar nooit een echt persoon kunnen spreken.

Boodschap ingesproken, niemand die terug heeft gebeld.

Ben ik niet gewoon van Orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ertan  als je een Facebook account hebt kan je ook eens sturen via Messenger. Je kan daar dan eens je vraag stellen en zien of dat die iets kunnen doen. Ik denk eerder dat het beter is om je decoder om te ruilen maar daar zal je een afspraak voor nodig hebben met een technieker.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ertan
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick!

Zal ik eens proberen.

Leden met de meeste pluimen