annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digitale TV - Opnemen

Topic gestart op: 22-02-22 22h17

Antwoorden: 3 antwoorden

Gigi9
Aspirant verkenner

Digitale TV - Opnemen

Als ik verschillende progamma’s tegelijk opneem krijg ik de laatste tijd vaak een foutmelding dat er ‘te veel’ opnames tegelijk gebeuren … opname conflict, als ik het dan open click, zie ik dat hetzelfde programma op dezelfde post, 2x geplant staat voor opname? Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
phil48
Leidende verkenner

Conflicten heb je soms ook omdat de tijd "voor" en "na" het programma opnemen iets te ruim staat. Dan kan je dat manueel aanpassen, naargelang wat je allemaal wil opnemen.

Zelf check ik altijd even bij "geplande opnamen" om te zien of "serie opnemen" bijvoorbeeld na weggooien van oude afleveringen niet plots uit staat. Kan gebeuren.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt even die 'tweede' opnames verwijderen en zie hoe het verloopt @Gigi9 

Verder zou ik de decoder even een minuut zonder stroom zetten, dan terug stroom aan.  Zal wel even duren tot die terug opgestart is

Als dit niet helpt de reset van @Josette even doen - ben je ook al je opnames kwijt

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gigi9 goedemorgen,

je kan maar 2 programma's opnemen op dezelfde tijd hé.

Kijk eens of je ze apart opgenomen hebt en of de serie?

Probeer je digicorder eens een reset te geven?

Dat kan je hier lezen doe het ook zoals het beschreven staat. Klik op de blauwe hier.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen