annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Digitale tv

Topic gestart op: 19-06-20 23h03

Antwoorden: 3 antwoorden

Joach
Veteraan verkenner

Digitale tv

OPGELOST

Suggestie / voorstel.

Kan men bij Orange het aanbod produkten niet uitbreiden met abonnement voor digitale TV alleen? Of digitale tv + mobiel? 

Maak me enkel deze bedenking vanuit volgende situatie: heb hoogbejaarde moeder die nog thuis woont, heeft nu digitale tv van Telenet (via diibox). Analoge TV verdwijnt, het schakelen op haar huidige TV van analoog naar digitaal is voor haar moeilijk. Telenet biedt nog mogelijkheid om TV met een kaartje aan (CL+module?), bij Orange via decorder. Is klant bij Orange met GSM abonnement. Enige alternatief dat ik nu voor haar heb Love Trio pack. Internet gebruiken is gezien haar leeftijd haast onmogelijk, ze heeft wel GSM abonnement bij Orange waar ze zeer blij mee is. 

Denk dat voor Orange een mogelijkheid biedt om klantenbestand uit te breiden 

Werk zelf in zorg, dit is enkel voor mij suggestie/voorstel

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Joach  het zal Orange zeer doen als ze dit lezen maar het antwoord is : ja. 

Voor mensen die echt en alleen maar tv nodig hebben is Telenet zeker een aanrader , ik zeg daar wel bij voor de oudere mensen onder ons. Want wij die toch jonger zijn kunnen streaming en dergelijke doen dus hebben Telenet niet eens nodig maar jammer genoeg is dat niks voor de oudere generatie. Die zijn het gewoon om een decoder te hebben en dan liefst met hun eigen vertrouwde zenders. Mijn schoonouders zijn ook op leeftijd dus ik weet waar ik over spreek. Je zou alles kunnen nemen bij Orange maar dan is het ook weer jammer dat ze internet betaald waar ze geen gebruik van gaat maken tenzij er veel kinderen en of kleinkinderen komen die dan wel op de wifi zouden kunnen. Tegenwoordig hebben ze toch wel een gsm of een tablet. Maar dat is maar een suggestie natuurlijk ik ken de rest van de gezin's / familie opstelling ook niet en kan ook enkel advies geven hierin.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Joach  je hebt een heel goed voorstel gelanceerd. Hetzelfde als ik ook al gedaan heb een jaar geleden. Toen is er niks uit gekomen maar misschien nu wel. Enkel is mijn vermoeden dat het niet kan en dan bedoel ik financieel. Want wij betalen wel abonnement voor de kabel en de tv maar de rechten zijn zo duur dat ze er dan niks meer op verdienen. Ik weet wel dat ze ook andere diensten hebben maar winst is ook leuk . En als ze enkel tv gaan aanbieden zie ik de winst verdwijnen als sneeuw voor de zon. De huur is te hoog van de kabel en dan die uitzendrechten nog denk niet dat het haalbaar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joach
Veteraan verkenner

Bedankt voor je reactie, 

Beschikbaarheid van module (naast modem) in aanbod en hiervoor huur vragen zou me heel wat verder helpen. Blijft enkel nog de vraag wat met kabelabonnement via Telenet? Bij Telenet in pakket reeds inbegrepen, begrijp ook wel dat dit over centen gaat,

Zie voorlopig geen andere oplossing om moeder bij Telenet klant te laten blijven en module te overwegen bij aankoop nieuwe TV. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Joach  het zal Orange zeer doen als ze dit lezen maar het antwoord is : ja. 

Voor mensen die echt en alleen maar tv nodig hebben is Telenet zeker een aanrader , ik zeg daar wel bij voor de oudere mensen onder ons. Want wij die toch jonger zijn kunnen streaming en dergelijke doen dus hebben Telenet niet eens nodig maar jammer genoeg is dat niks voor de oudere generatie. Die zijn het gewoon om een decoder te hebben en dan liefst met hun eigen vertrouwde zenders. Mijn schoonouders zijn ook op leeftijd dus ik weet waar ik over spreek. Je zou alles kunnen nemen bij Orange maar dan is het ook weer jammer dat ze internet betaald waar ze geen gebruik van gaat maken tenzij er veel kinderen en of kleinkinderen komen die dan wel op de wifi zouden kunnen. Tegenwoordig hebben ze toch wel een gsm of een tablet. Maar dat is maar een suggestie natuurlijk ik ken de rest van de gezin's / familie opstelling ook niet en kan ook enkel advies geven hierin.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen