annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Draadloos tv kijken

Topic gestart op: 17-12-19 05h12

Antwoorden: 12 antwoorden

Dravie
Aspirant verkenner

Draadloos tv kijken

Hey,

Ik ben aan het overwegen om orange tv aan te kopen. Ik vraag mij wel af of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken?Aangezien de tv op een andere plaats komt en de bestaande kabel doortrekken nogal veel werk is.

Mvg

 

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

@Movieman Hier vind je iets over coax over UTP.  Zou mogelijk zijn.  Maar niet met powerlines

Lees ook even de reviews https://www.hdbtconnect.nl/muxlab-500306-2pk-kabel-tv-over-utp-2-pack.html

Movieman
Aspirant genezer

@Gregory @speedyjay heb ondertussen antwoord van support develo gekregen en zij bieden geen oplossingen voor het draadloos verlengen van de coax. Voor mij is het niet nodig maar voor onze mede Triber @Dravie  een comfortabele draadloze tv (coax) oplossing te vinden. Wat we ondertussen meer weten is mooi meegenomen maar dacht toch bij mezelf als de oplossing zo eenvoudig ligt had zowel Orange als Telenet dit al lang aangeboden. Stel me voor dat er veel huurders zijn die met dit probleem worden geconfronteerd omdat ze geen gaten mogen boren enz. Heb hieronder het antwoord toegevoegd van Develo heb mijn naam doorgestreept :

Movieman_0-1576582773022.png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Een coaxkabel kan verlengd worden dat is geen probleem. Men moet er echter rekening mee houden dat deze geen 10 meter verlengd gaat worden want dan is er signaal verlies. De moderne tijden leren ons dat Telenet en Orange geen oplossing hebben om via het internet tv te kijken zoals bij Proximus het geval is. Daar is geen coax nodig maar enkel een internet aansluiting. Het is een betere oplossing en vooral , zoals eerder aangehaald voor huurders die niks kunnen verbouwen en of gaten kunnen boren. Heel moeilijk moet deze technologie niet zijn anders zou Proximus deze niet aanbieden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 dat was ook wat ik bedoelde met powerlines en utp-kabel in één van mijn antwoorden hierop heb hier ook gebruik van gemaakt op vorig adres zelfs met een gigabit switch tussen. 

Movieman
Aspirant genezer

@speedyjay @Dravie het zou beter zijn als je er een link bijzet is interessant voor meerdere mensen. Je kan draadloos werken met coax maar is een duur systeem en de kwaliteit hiervan is vooralsnog niet gegarandeerd en beperkt in afstand. Kijk ook even op deze link :https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Tv-kijken-zonder-extra-tvkabel/td-p/3204

Leden met de meeste pluimen