annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Draadloos tv kijken

Topic gestart op: 17-12-19 05h12

Antwoorden: 12 antwoorden

Dravie
Aspirant verkenner

Draadloos tv kijken

Hey,

Ik ben aan het overwegen om orange tv aan te kopen. Ik vraag mij wel af of het mogelijk is om draadloos digitale tv te kijken?Aangezien de tv op een andere plaats komt en de bestaande kabel doortrekken nogal veel werk is.

Mvg

 

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Movieman
Aspirant genezer

@Dravie om eerlijk te zijn als je volwaardig wil kunnen genieten van je tv op digitaal vlak is de oplossing niet te vinden bij Orange maar bij een provider die je dit kan geven via je utp-kabel als je begrijpt wat ik bedoel. (dan heb je enkel utp-kabel en een powerline set nodig)

Florence1
Gewaardeerd verkenner

Dit is mogelijk maar dan zou je dit elke keer via je gsm moeten doen lijkt als je het mij vraagt ook veel werk. Maar je moet natuurlijk zelf beslissen want je het handigste vindt

Movieman
Aspirant genezer

@Dravie de enige mogelijkheid die je hebt is met de Orange tv app. te gebruiken en die dan te gebruiken samen met Chromecast. Moet je wel over goede ontvangst van je wifi signaal beschikken in de kamer waar je wil kijken. Opnames bekijken is er dan niet bij. Kan je ook oplossen met allerhande app. zoals Vrtnu, VtmGo enz. Uiteraard vermoed ik dat je dan ook internet neemt van Orange anders gaat het ook niet werken.

Leden met de meeste pluimen