Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-19 22h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.
@a148146 schreef:Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.
Dat bewuste bericht kwam van het forum van master Magic. www.tvdigitaal.be denk ik.
Goedemorgen,
ja Eclips is er weer terug jabadabadoe!
Mooi en medogenloos terug kijken.
Dank je wel.
@Josette schreef:Goedemorgen,
ja Eclips is er weer terug jabadabadoe!
Mooi en medogenloos terug kijken.
Dank je wel.
Inderdaad, fantastiche zender voor veel mensen , ik volg er vooral de dingen des levens op die al op een 5 tal zenders heefd gezeten denk ik. Maar zit nu wel bij Telenet omdat ik niet kon blijven wachten om een soap waar bij elke aflevering op elkaar volgt, en die je moet volgen. Je dan maar moest blijven wachten tot men die bewuste zender bij een operator er bij plaats.
@a148146 schreef:Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.
Spijtig dat het voor mij drie weken te laat is. die box was er eerder.