annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een mooi nieuw menu op je tv !

Topic gestart op: 15-10-18 16h28

Antwoorden: 53 antwoorden

ThomasP
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
proximusboyke
Veteraan verkenner

allemaal goed en wel maar maak eerst ne keer dat die bakken niet om de haverklap vastlopen. Ik denk dat er daar meer mensen van wakker liggen !!!!! Heb den indruk de fustraties dagge daar niks aan doet en jullie bezig houden met prullen.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Ben nu voorlopig geen klant meer, maar vanaf de zender Eclips TV hier wordt aangeboden zal ik terug lid worden.Gµ Die box heefd bij mij ook steeds goed gefunctioneerd maar Telenet word me te duur. Deze maand 132€. Ik zal later nog IP TV er bij nemen om voetbal te kunnen zien.

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

De digibox loopt al maanden soepel bij mij, en vanzelfsprekend zal een nieuw menu met de nodige onderliggende wijzigingen komen.

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

dan heb jij heel veel geluk. Ik ken 9 gezinnen met in totaal 14 decoders en 13 lopen iedere maand een paar keer vast. muv 1 iemand die te hoogste 2 uur per week tv kijkt en decoder nooit aanstaat en nooit niks opneemt.

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Welke hardware ID? 2.8.0 had veel van die problemen en vervangen ze onmiddellijk als ge even belt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen