Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-18 16h28
Antwoorden: 53 antwoorden
Hello,
Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:
Aarzel niet om feedback te geven !
Thomas
ook jij hebt dan geluk aangezien iedereen problemen heeft met die decoders, is het gewoon omdat het slechte decoders zijn ! Mijn schoonzus krijgt enkel nieuwe stroomkabels waar ze ondertussen een winkel kan mee houden. we zijn nu met ongeveer 7 van de 9 die terug naar telenet gaan.
@proximusboyke schreef:ook jij hebt dan geluk aangezien iedereen problemen heeft met die decoders, is het gewoon omdat het slechte decoders zijn ! Mijn schoonzus krijgt enkel nieuwe stroomkabels waar ze ondertussen een winkel kan mee houden. we zijn nu met ongeveer 7 van de 9 die terug naar telenet gaan.
Eén keer vriendelijk gebeld. Onmiddelijk voorstel tot nieuwe decoder.
Twee dagen later nieuwe decoder ontvangen (omdat ikzelf de dag later niet thuis kon zijn). Nooit meer problemen gehad.
Prima service !
Heeft iemand eigenlijk al deze update gekregen ?
Nee nog niks gezien.
Nope.
Maar het is nog niet november ook niet 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |