Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Parshift
Ervaren verkenner

Re: Een mooi nieuw menu op je tv !

Jeroewn
Veteraan verkenner

Ik heb de update inmiddels binnen, ziet er goed uit. Menu werkt toch iets vlotter dan voorheen.

0 pluimen
RedsFan
Veteraan verkenner

Hier nog niet tot nu toe, misschien komt die update vandaag door.

0 pluimen
Jeroewn
Veteraan verkenner

Ik heb de update zelf gestart door in instellingen naar software updates te zoeken.

0 pluimen
Kaya
Aspirant scout

Eerlijk gezegd vind ik het geen verbetering (partner deelt deze mening). Ik zou dit niet moderner noemen, ik vind het maar levensloos, zo donker en strak. Went wel weer, dat is niet het probleem. Maar ik had bij de vorige guide al soms wat moeite om alles te kunnen lezen, de oranje letters op het grijs (wanneer je op een programma staat) die kan ik echt amper nog lezen. Het wit op zwart is gelukkig geen probleem.

Voor de rest al jaren tevreden klant bij Orange 

Ook zijn de letters en logo's kleiner, wat het voor mensen met minder goede ogen toch net wat minder maakt. 

0 pluimen
Timpreza
Aspirant verkenner

Je kan tegenwoordig niet meer zien of je een opname al bekeken hebt of niet.

Heel irritant als je een opgenomen reeks wil volgen.

a148146
Leidende verkenner

Ben nu voorlopig geen klant meer, maar vanaf de zender Eclips TV hier wordt aangeboden zal ik terug lid worden.Gµ Die box heefd bij mij ook steeds goed gefunctioneerd maar Telenet word me te duur. Deze maand 132€. Ik zal later nog IP TV er bij nemen om voetbal te kunnen zien.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Zou het dan niet beter zijn dat er een mogelijkheid zou bestaan om die kleuren zelf te kiezen? Om dat iedereen zijn ogen niet het zelfde zijn.

0 pluimen
RedsFan
Veteraan verkenner

Ik heb de Update nog altijd Niet binnen ! ik denk dat ze een probleem hebben bij orange ?

Als ik zelf zoek via systeem en zoek nieuwe software versie krijg ik steeds authenticatie mislukt, fout code N007 (rood schermpje)

serial xxxxxxxxxxx type , error ......

0 pluimen
Highlighted
gsx3000
Ervaren verkenner

Na de update zijn er verschillende zaken die niet meer werken. Onderandere sommige programma's geen serie opname keuze meer in menu.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen