Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik vond de menu tijdens het zappen voordien wel handiger, dan zag je meteen wat er nu afspeelt en welke gaat komen. Kan je dit niet terugzetten? Misschien de keuze bij de klant maken dan.

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

Daar kan ik nu sijtig niet over mee spreken om dat ik zo als ik al zei geen klant meer ben. Vroeger wel en had er ook geen problemen, zou dus direct terug komen als die zender er bij kwam want dan zal je meteen ook zien dat er zeer veel klanten van Telenet en misschien Proximus naar hier komen voor het prijs verschil. Enkel voor de soaps mooi en meedogeloos en de dingen des levens te kunnen volgen. Maar op IP TV is deze zender niet te vinden.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

@ThomasP

Bug gevonden: als je in een reeks opnamen van hetzelfde programma heel snel scrollt, dan blijft de info van de 2e aflevering die je passeerde onderaan in beeld en niet de info van de aflevering die je laatst selecteerde

Zie bijlage: aflevering van 12 sep geselecteerd, maar info van 17 oktober blijft staan

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Heel die decoder en software ziten vol bugs. de decoder moet je spreekwoordelijk meer herstarten dan tv kijkt.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

een pak beeter

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner


@gsx3000  schreef:

Heel die decoder en software ziten vol bugs. de decoder moet je spreekwoordelijk meer herstarten dan tv kijkt.


Waarom ga je dan niet naar Telenet ? 
Je zit hier al maanden te klagen...


Decoder werkt als een zonnetje.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Om de simpele reden dat als ik betaal voor een product of dienst ik mag verwachten dat deze ook werkt.

Highlighted
Ervaren verkenner

Enkele minuten geleden belde ik met mijn smartphone naar het vast toestel thuis en de lijn was onbereikbaar. Even naar gsm gebeld van iemand die thuis was en gevraagd ofode lijn bezet was wat niet het geval was. Dit bedoel ik nu dat er elke dag wel iets is dat niet werkt bij Orange. Vraag mij af of u het zou tollereren dat u auto af en toe start en regelmatig eens onderweg er mee ophield. Dat de garage u zou zeggen van hem te resetten en na enkele minuten terug te proberen te rijden.

Highlighted
Ervaren verkenner

Ik ben trouwens erg blij voor u dat alles goed werkt. Helaas bij niet. Ik zeg enkel wat ik ervaar. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

dan kan je ook niet van een verbetering spreken als dat ding vol bugs zit. En blijf ik maar weer hier bij die dure zitten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen