Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-18 16h28
Antwoorden: 53 antwoorden
Hello,
Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:
Aarzel niet om feedback te geven !
Thomas
@gsx3000 schreef:Heel die decoder en software ziten vol bugs. de decoder moet je spreekwoordelijk meer herstarten dan tv kijkt.
Waarom ga je dan niet naar Telenet ?
Je zit hier al maanden te klagen...
Decoder werkt als een zonnetje.
Waarom zit jij dan hier als je dat zo goed weet. Dan zal je ook wel weten dat het veel duurder is en bijlange geen 70 zenders hebt in je basispakket. ik heb 150 zenders en was vorige maand 132€ kwijt, binnenkort komt Eclips tv naar hier en nieem ik hier een abonnement terug zoals vele duizenden. Voetbal en play heb ik gisteren al buiten gegooid; want heb nu IP TV gekocht dat ze morgrn of overmorgen leveren. 200000 films 0 euro en 1000000 muziek zenders/genres/shows/etc
Ik vind het wel heel vervelend dat je nu niet meer naar de opnames of tv-gids kan gaan terwijl een opname gepauzeerd is, dan begint het programma gewoon terug te spelen...
Dat vind ik ook heel vervelend, mag bij een volgende update zeker verholpen worden
Vandaag is bij mij een nieuwe update uitgerold op de decoder (grafische schil 30-10-2018). Ik zie geen veranderingen, maar misschien is dit een bugfix release.