Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-18 16h28
Antwoorden: 53 antwoorden
Hello,
Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:
Aarzel niet om feedback te geven !
Thomas
Na de update zijn er verschillende zaken die niet meer werken. Onderandere sommige programma's geen serie opname keuze meer in menu.
Eerlijk gezegd vind ik het geen verbetering (partner deelt deze mening). Ik zou dit niet moderner noemen, ik vind het maar levensloos, zo donker en strak. Went wel weer, dat is niet het probleem. Maar ik had bij de vorige guide al soms wat moeite om alles te kunnen lezen, de oranje letters op het grijs (wanneer je op een programma staat) die kan ik echt amper nog lezen. Het wit op zwart is gelukkig geen probleem.
Voor de rest al jaren tevreden klant bij Orange
Ook zijn de letters en logo's kleiner, wat het voor mensen met minder goede ogen toch net wat minder maakt.
Zou het dan niet beter zijn dat er een mogelijkheid zou bestaan om die kleuren zelf te kiezen? Om dat iedereen zijn ogen niet het zelfde zijn.
Ik heb de Update nog altijd Niet binnen ! ik denk dat ze een probleem hebben bij orange ?
Als ik zelf zoek via systeem en zoek nieuwe software versie krijg ik steeds authenticatie mislukt, fout code N007 (rood schermpje)
serial xxxxxxxxxxx type , error ......
Je kan tegenwoordig niet meer zien of je een opname al bekeken hebt of niet.
Heel irritant als je een opgenomen reeks wil volgen.