Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-25 19h29
Antwoorden: 5 antwoorden
Sinds een tijdje krijgen we zowel tijdens het rechtstreeks kijken als tijdens het kijken naar opnames steeds enkele seconden zwart beeld. Alle kabels nagekeken die zijn correct aangesloten. Aan en uitgezet met de knop nog steeds hetzelfde probleem. Reset uitgevoerd nog steeds hetzelfde probleem. Wie weet wat er aan de hand is.
Alle kabels enz. zijn ok, vandaag terug naar Orange gebeld. Decoder omruilen gaat zo maar niet dat kost ons een kleine €50. Decoder is bijna 5,5 jaar oud. Nu moet eerst technieker komen om te oordelen of het de decoder is of niet en of we recht hebben op een nieuwe decoder.
Hallo, misschien helpt dit nog? Heb je nog steeds last van een zwart scherm?
Signaalproblemen
HDMI-kabel of poort defect
Problemen met de tv-ontvanger of mediabox
Storing in de internet- of netwerkverbinding (bij IPTV)
Incompatibiliteit met de tv (HDCP- of verversingsproblemen)
Problemen bij de provider
Dat hebben we geprobeerd maar dit helpt ook niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |