Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-11-22 09h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik krijg een bericht dat de tv niet meer is aangesloten met de coaxkabel, was wel het geval voordien. Ik heb de coax direct aangesloten met het televisietoestel en nog steeds geen connectie.
Hoe maak ik een afspraak met een Orange technieker?
Met dank en groeten.
Ivan.
Je coax kabel in je tv , heb je dan je tv ook afgestemd naar het compacte signaal ?
Want via de coax rechtstreeks aan de tv zelf zijn er geen zenders meer. Je dient je tv toestel dan af te stemmen naar het compacte signaal enkel dient je tv toestel een DVB-C tuner te hebben anders lukt dit niet. Dus een technieker gaat dan niks kunnen komen doen.
En je hebt geen decoder van Orange ?
Hallo,
Ik heb een decoder Orange, wanneer ik de TV opstart en de decoder dan geeft hij aan dat er een probleem met de coax kabel is. De decoder werkt, ook Netflix en andere diensten.
Groeten
Ivan
Netflix gaat langs internet @ivan1, alsook bij de nieuwe decoder de opnames die je bekijkt
De ontvangst/bekijken van rechtstreekse uitzendingen gaat via de coax
Ah ok probeer dan eens een andere coax kabel die kan je zelf kopen en erop zetten. Moest dit door een technieker gebeuren dan kan die daar kosten voor aanrekenen , €85 is niet niks.