annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen geluid bij TV

Topic gestart op: 07-03-18 20h17

Antwoorden: 9 antwoorden

ZeeuwsMeisje
Gewaardeerd verkenner

Geen geluid bij TV

OPGELOST

Hallo Orangaden

Sinds een paar dagen hebben wij problemen bij de tv dienten. Bij het opstarten van de decoder, in de ochtend hebben wij regelmatig een aantal minuten wel beeld maar geen geluid. Vaak gaat het vanzelf over, maar soms moet de decoder ook herstart worden.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

En dat het zappen nog steeds traag gaat, dat is een zekerheidje 🙂

 

groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
techfixorange
Ervaren verkenner

biij problemen bel naar de 5000/4/4

 

en zeker zijn in de instellingen dat geluid op 100 procent staat en niet op automatie's aanpassen

en hdmi in een neutraal poort steken dat is van tv tot tv

 

Mvg techfix-orange

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
--francci--
Aspirant verkenner

Sinds 2 weken Orangeklant maar zonder geluid dan. Installateur had bepaalde kabel niet bij. Zelf alles uitgezocht, hdmi vervangen, op een andere in/uitgang aangesloten etc. Geen geluid via (nieuwe box) of tv. Als ik netflix, chromecast ofzo bekijk heb ik wel geluid. Alle soorten instellingen geprobeerd maar noppes. Ik heb nu gevonden dat er een spdif kabel moet aangesloten worden op de box. Gezocht en veel soorten spdif kabels gevonden. Weet iemand welke spdif kabel ik moet gebruiken? Ik kom van een (duur) abo bij Telenet. Zou die 50€ echt het verschil maken in kwaliteit Orange/ telenet?  Dank voor het lezen.

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Heb je al eens getest in andere HDMI source?

0 pluimen
--francci--
Aspirant verkenner

Beste, Heb nieuwe HDMI kabels gekocht en alle mogelijke variaties geprobeerd. Maar geen resultaat.

Ook niet op Tv met (nieuwe) orangebox wel via de TV apps (netflix enz) en via chromecast.  spdif kabel gebruiken?? Zelf aankopen?? Installateur opnieuw? 

0 pluimen
AG85
Rekruut scout

Wij hebben sinds vandaag ook dit probleem. Reeds 3x de decoder herstart en verwisseld van hdmi poort maar tot op nu nog steeds geen geluid

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen