annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen handleiding bij de nieuwe TV-decoder.

Topic gestart op: 07-04-22 13h52

Antwoorden: 5 antwoorden

jeffrey76
Aspirant verkenner

Geen handleiding bij de nieuwe TV-decoder.

Sinds 2 weken ben ik overgestapt van Telenet naar Orange.

Installatie goed gedaan maar 1 grote ontgoocheling : Ik heb de nieuwste TV box, een heel klein toestel.

Een nieuwe afstandsbediening maar een verkeerde handleiding waardoor ik niet kan werken met de afstandsbediening. Ik heb dit gemeld via klantendienst en kreeg te horen dat de handleiding nog niet bestaat!!!!!!!!!

Vandaag in totaal 50 minuten in de wacht gezet met het antwoord zodra de handleiding klaar is dan krijg ik die. Toch vreemd voor mij een nieuw product verkopen met geen handleiding. Vroeg om compensatie en ik krijg 10 € (joepie 😫)

Dus mensen met een nieuwe tv box 1 gouden tip kijk of de handleiding juist is bij installatie

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@jeffrey76 

Dat er geen of geen juiste handleiding bij zit is natuurlijk niet goed daar ben ik mee akkoord. Dus hopelijk zullen ze er snel eentje online zetten , een juiste , of eentje bij leveren bij de nieuwste boxen. 

Wat ik niet snap is dat je dan vraagt achter een compensatie want je hebt geen panne gehad en je diensten werken gewoon. Dus daar zie ik geen logica achter waarom je een compensatie zou moeten krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen