annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen opnames

Topic gestart op: 20-01-21 20h24

Antwoorden: 3 antwoorden

Greavil
Gewaardeerd verkenner

Geen opnames

OPGELOST

Hoi allemaal,

ik ben sinds vandaag klant bij orange en moet alles nog een beetje gewoon worden, echter, bij het opnemen van programma's gaat het wel fout. Geen enkel programma wordt opgenomen, ik volg gewoon de procedure zoals beschreven in de "lees mij "die we gekregen hebben, het rode cirkeltje verschrijnt maar zonder verder gevolg, de opname pagina blijft zeggen geen opnames. Moet de HD eerst worden geformatteerd misschien of is er iets anders aan de hand? alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Greavil
Gewaardeerd verkenner

Me doorsturen naar een uitleg over reset vind ik persoonlijk een beetje een belediging, maar jullie kunnen natuurlijk niet weten dat ik  mijn "aan de telefoon hangen met een technieker omdat ik geen tv of internet heb" -achievement reeds lang geleden behaald heb :-). Dat was het eerste wat ik gedaan heb. we hebben echter gemerkt dat er een update was die nog diende uitgevoerd te worden, nadat dit gedaan was lijkt het opnemen wel te lukken. Misschien moet orange de techniekers briefen dat ze moeten checken of alle updates gedaan zijn, dat spaart enkele uren van frustratie voor de nieuwe klant uit. De technieker die hier kwam was hier blijkbaar niet van op de hoogte want hij zei me dat alles gedaan was toen ik het hem vroeg.

toch bedankt voor de snelle reactie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Greavil  goedemorgen, allereerst:

Tagnieuw.jpg

Lees hier eens als je wil.

Of even nr 5000 opbellen, je kan ook via FB-Messenger je boodschap doorgeven.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Klik op de blauwe hier moest het dit zijn kom dan even terug met

je verdere uitleg.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Greavil
Gewaardeerd verkenner

Me doorsturen naar een uitleg over reset vind ik persoonlijk een beetje een belediging, maar jullie kunnen natuurlijk niet weten dat ik  mijn "aan de telefoon hangen met een technieker omdat ik geen tv of internet heb" -achievement reeds lang geleden behaald heb :-). Dat was het eerste wat ik gedaan heb. we hebben echter gemerkt dat er een update was die nog diende uitgevoerd te worden, nadat dit gedaan was lijkt het opnemen wel te lukken. Misschien moet orange de techniekers briefen dat ze moeten checken of alle updates gedaan zijn, dat spaart enkele uren van frustratie voor de nieuwe klant uit. De technieker die hier kwam was hier blijkbaar niet van op de hoogte want hij zei me dat alles gedaan was toen ik het hem vroeg.

toch bedankt voor de snelle reactie

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Greavil bedankt om nu wel je hele uitleg te geven.

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen