Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-08-18 21h56
Antwoorden: 2 antwoorden
Zitten al meer dan uur zonder tv ..begint altijd van zelf terug te laden . Springt constant uit ..ben het beu ..gebeurt regelmatig
Zitten al meer dan uur zonder tv ..begint altijd van zelf terug te laden . Springt constant uit ..ben het beu ..gebeurt regelmatig
Ugh @Soraya,
Wat een netelige situatie, beste recruut scout.
Ik zou je aanraden om ons Orange-stamleden van de technische dienst te contacteren. Je kan hen bereiken op het gratis nummer 5000 optie 4-3-2-1
Onze eerste leraar is ons eigen hart.
🦅 Totem 🦅
Slechte serie van decoder ! Heb hetzelfde meegemaakt eind mei, en is nog steeds niet in orde!
Wel nieuwe decoder, maar ze krijgen de oude niet verwijderd uit het systeem, waardoor ik al meer dan 2 maanden geen digitale televisie kan bekijken!
Maar mijn geld en betalingen moeten wel volle pot in orde zijn!
Bereidt u dus maar op wat gaat komen.
Groeten.