Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-18 17h23
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo. Deze middag liep mijn decoder weer eens vast. Stekker eruit en opnieuw starten gaf alleen maar een zwart beeld. Nadien de reset procedure gedaan en de decoder opnieuw ingesteld. Sindsdien kan ik alleen nog maar kijken naar vrt en canvas. Bij alle andere kanalen krijg ik de melding.... U decoder is niet geactiveerd gelieve 5 tot... 20 minuten. Met een verbod logo op erboven
Volgens de telefonische helpdesk zag alles ok eruit. Heb de decoder al meerdere malen getest. Via de Orange app op mijn gsm kan ik nog wel alle kanalen bekijken.
Iemand tips voor mijn probleem.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Probleem is ondertussen opgelost.
Mijn decoder had geen tv rechten meer.
Was binnen de minuut opgelost.
@kloon79 dat klinkt niet best allemaal. Als uw decoder weer eens vast gelopen is zou ik deze laten omruilen voor een nieuwe decoder. Het enige wat u nog kan doen is eens de decoder op een andere tv te testen in huis mocht u een tweede tv hebben. Eventueel nog eens de HDMI kabel in een andere uitgang steken en zien of er beeld komt.
Probleem is ondertussen opgelost.
Mijn decoder had geen tv rechten meer.
Was binnen de minuut opgelost.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |