Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-23 17h31
Antwoorden: 10 antwoorden
We zijn nu een maandje of 2 veranderd van Telenet naar Orange. Tevreden maar ons TV-beeld op dezelfde televisie is niet meer vloeiend, bij Telenet hebben we hiermee nooit problemen gehad. We hebben de nieuwe modem alsook de nieuwe Tv-decoder. Het signaal is onlangs gecheckt door een technieker, overal is het signaal goed. Coax-koppelingen zijn overal gecontroleerd en zijn goed. De technieker heeft een nieuwe Tv-decoder (zelfde nieuw model) geïnstalleerd en een nieuwe hdmi van decoder naar TV geïnstalleerd. Het probleem blijft bestaan. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Dag Patrick
Alvast bedankt dat je even wil meedenken. Op een foto kan je dit niet zien. Ik probeer het uit te leggen. Het beeld is scherp maar niet vloeiend zoals voorheen bij Telenet. Geen duidelijke haperingen maar irritante bijna constante, wel minimale maar duidelijk herkenbaar, vertragingen in het beeld.
Ook als ik uitgesteld kijk via bijvoorbeeld vtmGO merk ik hetzelfde probleem.
Ook het geluid (denk ik) loopt niet helemaal synchroon.
Dit op alle TV-posten, de ene keer meer duidelijk dan de ander maar kan niet echt duiden aan wat dit kan liggen. Is sinds de overstap van Telenet naar Orange.
Info pakket: snel internet (400Mbps) en de laatste nieuwe TV-decoder (bekabeld internet)