Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-18 16h00
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo, een vraagje.
het geluid harder en stiller zetten via de afstandsbediening, is dit het geluid van de tv, of heeft dit ook effect op de optische uitgang? kunnen hierop niet antwoorden in de winkel, daarom deze vraag. alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@v8-power het instellen van de afstandsbediening voor regeling van het geluid is het geluid van uw tv. Dus harder en zachter zetten is dan ook het geluid van uw tv. U kan ook dit niet instellen en kan u de decoder als de tv afzonderlijk van elkaar harder en zachter zetten wat ik persoonlijk niet fijn vind. Heb namelijk een surround systeem en heb nu dus de afstandsbediening daarvoor gebruikt . Het systeem zit aan de tv verbonden dus ik kan daar nu perfect men geluid regelen.
niemand die dit al heeft geprobeerd? zou dit wel moeten weten voor ik overstap van telenet. met deze gaat het wel.
TV
In de instellingen ergens kan je wel ook het geluidsniveau instellen. Dan is wel via spdiff volgens mij.
Maar gewoon harder en stiller is gewoon volume van de TV.
dus kan er niet de uitgang mee regelen?