annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Chromecast

Topic gestart op: 09-05-19 12h54

Antwoorden: 11 antwoorden

Niko83
Aspirant verkenner

Google Chromecast

In november 2018 tekenden wij in op een Love-abonnement. Voor €19 extra zouden ze ook een Google Chromecast installeren. De technicus die langskwam voor de installatie van de modem e.d., zei ons dat er geen Chromecasts meer op stock waren, maar dat die zeker nog zouden binnenkomen. Nu hebben wij al verscheidene malen telefonisch contact opgenomen met Orange, maar daar kunnen ze ons niet vertellen wanneer en zelfs of de Google Chromecasts zullen binnenkomen. Wat doen we?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
raskit
Veteraan verkenner

Was er ook al lang op aan het wachten, net te laat vorige keer.

Maar heb het ondertussen al een hele tijd geleden ergens anders gekocht. Gelukkig maar want is nog steeds uit voorraad blijkbaar 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niko83  anders eens langs gaan in een shop en zien of er daar liggen in stock. Moest dat niet zijn dan wachten of eventueel zelf eentje aankopen in een andere winkel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Niko83
Aspirant verkenner

Aan de lijn liet de telefoniste uitschijnen dat ze er aan twijfelde of ze nog wel zouden binnenkomen. We kunnen er inderdaad ook zelf eentje aankopen in een andere winkel, maar Orange wil ons het verschil in prijs niet terugbetalen... Mooie actie wel...  😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niko83  vind wel dat als u ingetekend heeft op die actie of dat u er eentje krijgt en anders het geld terug. Nu worden en er nooit terug betalingen gedaan maar krijgt u een creditnota . Zou niet netjes zijn om niks te krijgen . Als ik morgen iets koop en het is er niet of komt niet meer verwacht ik op zijn minst mijn betaling terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen