annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis kennismaking Eleven Sports Jupiler League

Topic gestart op: 08-08-20 20h19

Antwoorden: 15 antwoorden

Bjorn8000
Aspirant verkenner

Gratis kennismaking Eleven Sports Jupiler League

Hallo 

ik ontving een boodschap op mijn TV om van 8 tot 10 augustus gratis kennis te maken met Eleven Sports Jupiler League: “gewoon afstemmen op kanaal 35, 36 of 37”. 

zo simpel blijkt het niet. De kanalen zijn nog gecodeerd... 

telefoon 1 klantendienst: Jamaar, u moet ze eerst activeren.
- Hoe doe ik dat?

- Gewoon met de pincode op het kanaal...

- sorry, maar die optie krijg ik niet....

- oh, dan moet ik u doorverbinden. Maar u moet zeker eerst activeren en daarna weer deactiveren 

telefoon 2 technische dienst: we zullen de kanalen voor u decoderen, u moet 15 min op kanaal1 afgestemd blijven, daarna is het OK.

inmiddels zijn we ruim een half uur verder, en hangen we alweer aan de wachtlijn van de technische dienst.

afknapper!

Iemand tips?

Björn 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Chiquita
Aspirant genezer

Na de update van mijn decoder kon ik wel de activatie doen (rode knop -> linksonder op afstandsbediening).

Maar wat na 10/08 ? Moet je die "kennismaking" zelf afsluiten ? of stilzwijgende verlenging ?


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Chiquita  goedemorgen,

ga hier eens lezen aub?

Klik op de blauwe hier.

Succes hoop dat dit je vooruit heeft geholpen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Bjorn8000
Aspirant verkenner

@Chiquita ja, best onmiddellijk laten deactiveren na dit weekend. Werd mij op het hart gedrukt door de klantendienst.

helaas na meer dan 1 uur is het probleem gisteren niet opgelost geraakt. Blijkbaar een aantal klanten waar zich hetzelfde voordeed en technische dienst geraakte er niet uit. 😡😡😡

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Bjorn8000  het is tot 10 augustus. Niet tot en met! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

@Josette 
Daar staat nergens wat er gebeurd met de gratis kennismaking.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen