annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer ik of deactiveer ik Orange Football

Topic gestart op: 05-08-20 13h57

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Hoe activeer ik of deactiveer ik Orange Football

Hier bij wat interessante informatie over je abonnement van Orange Football te activeren of te deactiveren. Zo is het voor iedereen duidelijk hoe die te werk kan gaan. De kosten die er aan verbonden zijn is € 10,99 per maand dat is boven op je maandelijkse prijs die je al betaald voor je Love pack. 

Hoe activeer ik de optie Orange Football?

Ik heb een Orange tv-abonnement (Love Trio)

Als je een Orange tv-abonnement hebt, kan je je direct abonneren via de decoder op Orange Football. Zap naar één van de volgende 3 zenders: Eleven Pro League 1 (kanaal 35 of 135), Eleven Pro League 2 (kanaal 36 of 136) of Eleven Pro League 3 (kanaal 37 of 137) en volg de instructies op het scherm.

Als je je pincode bent vergeten, kan je deze terug vinden in de map die de technicus op de dag van de installatie ter beschikking heeft gesteld of door te bellen met onze klantendienst (5000). De activeringstijd op je decoder(s) en de Orange tv-applicatie is maximaal 24 uur.

Hoe desactiveer ik de optie Orange Football?

Ik heb een Orange tv-abonnement (Love Trio)

Als je je via de tv-decoder op de optie hebt geabonneerd, is de abonnementsperiode minimaal 1 maand. Na de eerste maand kan je te allen tijde kosteloos deactiveren door te bellen naar onze klantendienst (5000).

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Chris14
Rekruut scout

Kan voetbal niet activeren. Op 35 komt staan code D101??? Wat betekent dit??

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chris14  ja kan eens de rode knop proberen om te activeren. Heb ook geen idee wat de foutcode wil zeggen. Anders eens de klantendienst bellen of die de voetbal kunnen activeren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  mooi bercihtje van je.

Maar hier in huis géén voetbalfans. 😚

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Hier ook niet @Josette 

Leden met de meeste pluimen