annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe zenders selecteren?

Topic gestart op: 14-04-18 09h56

Antwoorden: 1 antwoord

a148146
Leidende verkenner

Hoe zenders selecteren?

OPGELOST

Ik ben gisteren klant geworden, maar het is me nog steeds onduidelijk hoe men hier werkt om de zenders op een eigen zenderkeure te krijgen. Moet ik heel jullie lijst dan overzetten  of kan ik die bestaande lijst met zenders gebruiken en die zenders verplaatsen zoals bij Telenet en Proximus. Dus bv. waar zender 79 staat naar plek 33 brengen en niet een afzonderlijke lijst maken want dan ben ik een half jaar bezig denk ik.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

De enige mogelijkheid is het gebruik maken van de favorieten functie op je Orange TV-decoder.
Je kan diverse favorieten lijsten aanmaken en zo je eigen zendervolgorde bepalen.

Zo kan je bijvoorbeeld een favorietenlijst 'Sport' aanmaken met alleen maar je sportzenders of een favorietenlijst 'Kids' met alleen maar kinderzenders.

Hoe je deze aanmaakt/beheert kan je best even via de helpfunctie van je decoder bekijken (Hoofdmenu > Help) bekijken. Hier wordt je stapsgewijs in begeleid.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
CedricV
Orange-werknemer

De enige mogelijkheid is het gebruik maken van de favorieten functie op je Orange TV-decoder.
Je kan diverse favorieten lijsten aanmaken en zo je eigen zendervolgorde bepalen.

Zo kan je bijvoorbeeld een favorietenlijst 'Sport' aanmaken met alleen maar je sportzenders of een favorietenlijst 'Kids' met alleen maar kinderzenders.

Hoe je deze aanmaakt/beheert kan je best even via de helpfunctie van je decoder bekijken (Hoofdmenu > Help) bekijken. Hier wordt je stapsgewijs in begeleid.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen