annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan Orange tv niet installeren op mijn huispc. Wat is er mis?

Topic gestart op: 02-12-19 17h31

Antwoorden: 47 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Ik kan Orange tv niet installeren op mijn huispc. Wat is er mis?

OPGELOST

Ben zopas overgestapt naar Orange en wil op mijn huispc de Orange tv plaatsen maar ik kan dat niet selecteren. Zie enkel tablet of smartphone om op te plaatsen.

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  het is niet mogelijk om de Orange tv app op de pc te laten draaien. Ik heb zelfs al eens windows opzeilt en via een android programma geprobeerd maar ook dat werkte niet. Het is dus enkel via tablet of gsm. Technisch gezien zou Orange het perfect mgelijk kunnen maken maar op dit moment gaan ze andere prioriteiten stellen. Men zal hiervoor toch geduld moeten hebben. Casten van tablet of gsm met een chromecast is mogelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Vind dit heel vreemd. Verleden week was ik nog bij Telenet. Pas maandag naar Orange overgestapt. 

De app Yelo Play werkt daar al heel lang. Orange gebruikt hetzelde netwerk en dat wordt niet ondersteund.

Zie wel dat bij Orange bijna alles gericht is op tablet of smartphone. Dit is géén pluspunt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
47 ANTWOORDEN 47
patrick2
Wijze
Wijze

@LeGauthe  

Dat weet ik maar ik weet ook dat er geweerkt wordt aan de wegversie hiervan. Heb de vraag hier nog eens gesteld en er werd me gezegd dat ze er mee bezig zijn. Ik hoor je al denken , ja dat zeiden ze toen ook. 

De reden was de Corona dat heeft roet in het eten gegooid maar eind vorig jaar heeft men deze werkzaamheden terug opgepakt. Verwacht wordt dat dit jaar de uitrol ervan zal zijn maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Zou een beetje hier in de gaten houden als ook de website. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kette
Gewaardeerd verkenner

Corona wordt tegenwoordig door iedereen als excuus gebruikt.

patrick2
Wijze
Wijze

@kette Dat noem ik geen excuus. Tegenwoordig werkt iedereen thuis dat zie ik ook op mijn werk. Van thuis uit heb je minder mogelijkheden om dingen te doen. Daardoor liggen vele projecten stil omdat de middelen ontbreken om het deftig te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

@patrick2

 

Heb je enig idee waarom op mijn huiswifi (dus in mijn eigen Orange-netwerk) thuis de VRT- en VTM-zenders niet vanuit mijn smartphone/tablet naar de chromecast kunnen worden gecast ?

Terwijl het voor die zenders wél werkt als je je 4G-abonnement van Orange op dezelfde smartphone gebruikt. Is dat een bewuste keuze van Orange of is er een andere oorzaak ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  

Dat heeft niks met Orange zelf te maken maar dat zeg ik wel heel voorzichtig. Maar het is zo ie zo geen keus die Orange maakt om het te blokkeren. 

Heel vreemd dat je wel met 4G kan casten maar met de wifi niet. Zou eens proberen je modem te herstarten en dan nog eens proberen. 

Hoe wil je casten ? Is dat rechtstreeks op een tv waar een chromecast ingebouwd zit of heb je een aparte chromecast aan je tv hangen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen